אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.
עולם העיצוב המסחרי ממשיך להתפתח בקצב מסחרר, עם טרנדים חדשניים שמעצבים מחדש את חוויית הלקוח
מסחור חזותי (Visual Merchandising) הפך לכלי קריטי בארסנל השיווקי של כל עסק. זוהי אמנות ומדע
העולם הקמעונאי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת בשנים האחרונות. חדשנות בעיצוב מסחרי מביאה איתה שילוב של
כאשר מדברים על עיצוב אפשר לדון שעות ארוכות באלמנטים פיזיים, כאלו שניתן לחוש ולגעת בהם,
לגרום ללקוח לחזור לכל סוג של עסק, מכל הצבעים, המינים, הגדלים והתחומים. כל עסק זקוק
בעולם המסחר של היום, כאשר קניות מקוונות הופכות לשגרה, תפקידו של מעצב חנויות מקבל משנה
מעצב הפנים אורי ביטון חושף, את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי עיצוב מסחרי. האמונה השגויה הרווחת, היא
תכנון תצוגה בחנויות, בכל חנות, בין אם מדובר בחנות אופנה, אקססוריז, ספרים, משקפיים או קונדיטוריה,
מעצב פנים מומלץ הוא מקצוען רב-תחומי המשלב בין אמנות, מדע וטכנולוגיה ביצירת חללים מרשימים ופונקציונליים.
להגיד שהעולם שלנו משתנה בקצב מסחרר זו כבר קלישאה, אבל זו גם המציאות שבה אנו
החנויות המקוונות, שהתחילו כנישה קטנה ושולית, הפכו כיום למעצמה שבלתי ניתן להתעלם ממנה. הן הולכות
הטכנולוגיה שסביבנו משרתת צרכים רבים, שונים ומגוונים בחיי היומיום שלנו. אינספור אפשרויות זמינות בכף ידנו
תקשורת בינאישית מבוססת על הרבה יותר ממילים. אנחנו קשובים גם למחוות קטנות, לטון הדיבור ולשפת
כשמסתכלים אחורה על המרחב הקמעונאי של 2010 לעומת מה שקורה היום, קשה להאמין שעברו רק
הטכנולוגיה שסביבנו משרתת צרכים רבים, שונים ומגוונים בחיי היומיום שלנו. אינספור אפשרויות זמינות בכף ידנו
עיצוב פנים, מגדיל רווחים של חנות/ חלל מסחרי? עיצוב חנות בגדים: שינוי קטן תמורה גדולה.
מתחמי קניות נפתחים ומושקים מדי שנה, חלקם מצליחים והופכים לחלק משגרת הקניות של לקוחות רבים