בעליה החדשים של רשת הקוסמטיקה, המונה עשרות סניפים בפרישה ארצית, פנו אלי במטרה לעצב, לתכנן ולסגנן קונספט חדש שיהדהד לכל סניפי הרשת ולשדרג את מראה החנויות בהתאם.
הרשת פונה לקהל יעד צעיר, שחי ונושם אונליין ורגיל לכך שהכל מהיר, מיידי ונגיש עבורו.
בהתאם לכך תכננתי את אמצעי התצוגה בחנות כך שהם מאפשרים ללקוחות לראות את החנות כולה, מקצה לקצה, עוד לפני שנכנסו פנימה – במרכז תכננתי רהיטים נמוכים ולאורך הקירות מדפים גבוהים.
מעל המדפים מיקמתי אייקונים אסתטיים וטרנדיים שמשפרים אף יותר את ההתמצאות במרחב ועוזרים לסימון המוצרים לפי קטגוריות שונות.
את הצבעים והחומרים בחרתי במטרה לייצר קו עדכני, כיפי וקליל, על כן השתמשתי בגוונים של ורוד ובמנורות ניאון היוצרות כתובות מאירות שתלויות על הקיר.
כדי לעדן את המראה שילבתי חומרים המקנים גימור מעט בוגר יותר, כמו למשל עץ, פליז וקוריאן.
גם הבחירה בצורניות גיאומטרית, המושתתת ברובה על צורות בסיסיות ומעוגלות, מוסיפה אלגנטיות לחלל וכך מאזנת את הסגנון.
עמדת הקופה, בה שילבתי מעטפת קוריאן ורודה ולוח עץ גושני מחורץ ב-CNC, מהווה בעיני דוגמה מדויקת לשילוב החומרים, שמדגיש את תמהיל הערכים של הרשת ומוכיח כי ניתן לייצר סגנון עיצובי צעיר, נשי וטרנדי ויחד עם זאת אלגנטי, מרשים וכזה שיעמוד במבחן הזמן.
כשאני ניגש אל פרויקט עיצוב חללים מסחריים אני תמיד מחפש את הדרך לספק ללקוחות ערך מוסף, שיעשיר את חוויית הקנייה שלהם במימד נוסף.
עבור רשת WOW חיפשתי משהו יצירתי שיתחבר לחוויית האינסטגרם, הרשתות החברתיות ולעולמות התוכן של קהל היעד.
בכל חנות מיקמתי עמדה ייחודית שעוצבה כקופסת פודרה מרופדת שבגבה מראה, המזמינה את הלקוחות לשבת, להצטלם וגם לשתף את התמונות ברשת.
מסכים דיגיטליים בגב הקופה ובכניסה מאפשרים לחנות לשתף את לקוחותיה במידע נוסף על הרשת, מוצריה וערכיה וכך לשפר את מעורבות הלקוחות ואת הזדהותם עם המותג.