אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב חנויות פופ אפ

בואו נעשה סדר –  חנויות פופ אפ הן חנויות זמניות להבדיל מחנויות קבועות, הן צצות במרחב לתקופה מוגבלת. חנות פופ אפ יכולה להתקיים כחנות בפני עצמה, כחנות בתוך חנות או כביתן זמני בחלל מסחרי אחר כמו למשל בחלל הציבורי בקניון, בקומת לובי של מבנה משרדי ואפילו בחוץ. חנות כזו, שכל מהותה היא בגמישות, מודולריות ודינמיות, יכולה להתאים למותגים מכל הסוגים והגדלים ובמיוחד בעולם מהיר ומשתנה כמו זה שאנו חיים בו כיום.

חנויות בסגנון פופ אפ  – למה ולמי זה טוב?

  • למותגים צעירים – מותגים בתחילת דרכם או מותגים קטנים שפועלים בעיקר אונליין, חנות פופ אפ יכולה לאפשר מפגש משמעותי ובינאישי עם הקהל בעלויות תחזוקה ותפעול מצומצמות. העובדה שהחנות זמנית וניתנת להעברה ממקום למקום מאפשרת חשיפה לקהלים שונים במקומות מגוונים ללא המורכבות של הקמת רשת חנויות. 
  • למותגים מבוססים – מותגים ותיקים יותר, שכבר נהנים מנוכחות פיזית, יכולים גם הם להרוויח מחנויות פופ אפ כדי להרחיב את הקהל שלהם, למשל לאזורים נוספים בארץ ובעולם או לפלחי שוק מסוימים כמו קהל צעיר או בוגר יותר. הם יכולים לשתף פעולה עם מותגים אחרים, לארח ולהתארח בחללים שונים וכך לייצר מפגשים מעניינים ולעורר סקרנות ועניין. 
  • לכולם – בעולם שמתנהל ברובו אונליין, ההזדמנות למשוך לקוחות ותיקים וחדשים לחנות פיזית יקרה מפז. העובדה כי מדובר במשהו אטרקטיבי אך זמני וחולף, יכולה לעזור להוציא אנשים מהבתים ולהביא אותם אליכם. ניצול ההזדמנות לקידום של מהדורות מוגבלות, מבצעים או קולקציות מיוחדות יעזרו בקידום החנות ומשיכת קהל רחב עוד יותר.

אחרי שביססנו את היתרונות, החלטנו שאנחנו הולכים על זה ומצאנו לוקיישן אטרקטיבי, הגיע הזמן לתכנן ולעצב את החנות. 

5 עקרונות חשובים שיהפכו את חנות הפופ אפ שלכם למקום הלוהט בעיר:

עיצוב שמושך את העין

אנחנו חיים בעידן של תיעוד ושיתוף ולכן עיצוב חדשני, יצירתי ואטרקטיבי חשוב מאי פעם. הדבר נכון באופן מיוחד לחנויות בסגנון פופ אפ, שכן הן נמצאות באופן זמני במרחב וצריכות להיות בולטות עבור העוברים ושבים. קחו את עיצוב המותג שלכם שלב אחד קדימה ולמעלה, ונסו לחשוב על דרכים יצירתיות לשימוש בצבע, טקסטורה ותצוגה כדי לבלוט בשטח ולעודד את המבקרים לצלם ולהעלות לרשתות החברתיות. שילוב של טיפוגרפיה, הדפסים, תאורה, צמחייה ואביזרים יעזרו ביצירת חלל עשיר ורב שכבתי. 

תפיסה מודולרית וגמישה

חנות פופ אפ צריכה לדעת לקום, להתפרק ולעבור יחסית בקלות ממקום למקום. שימוש במערכות מתקפלות או מודולריות שניתן לפרק ולהרכיב בקלות יהפוך את ההשקעה למשתלמת יותר ויאפשר לכם להקים את החנות פעם אחר פעם בלוקיישנים משתנים.

ספרו את הסיפור שלכם

בין אם המותג שלכם עדיין צעיר או שכבר יש לכם קהל עוקבים מסור, נצלו את ההזדמנות ליצירת סיפור מושך וחוויה זכירה. הקדישו מחשבה למסר שברצונכם להעביר – האם תרצו לחשוף משהו ייחודי באופן העבודה או הייצור שלכם? האם יש למותג שלכם היסטוריה מעניינת? האם מדובר בקולקציה בלעדית עם קונספט מעניין וייחודי? כל אלו ועוד יכולים להיות בסיס לקונספט עיצובי מיוחד ומעניין שיעודד מעורבות והזדהות מצד הקהל.

עודדו אינטראקציה

חנות פופ אפ היא הזדמנות עבור מותגים רבים לייצר אינטראקציה עם הקהל שלהם. זה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי שירות אישי ומיוחד שתציעו, אירועים קהילתיים כמו הרצאות וסדנאות שיתקיימו אצלכם או על ידי שילוב של טכנולוגיה עדכנית. תוכלו לדוגמא לייצר אלמנט מעולם הגיימינג ולעודד משחק אינטראקטיבי בחנות ליחידים או לקבוצות. אופציה נוספת יכולה להיות שימוש במכשור לביש, במסכים או באפליקציות ייעודיות ליצירת ממשק מציאות מדומה או רבודה כדי לקדם מוצרים מסוימים ולאפשר ללקוחות להתנסות בהם.

צרו באזז

לעומת חנות קבועה שבה אנו רוצים לראות תנועת לקוחות סדירה באופן קבוע, בחנות פופ אפ נשאף לתנועה רבה של אנשים למשך זמן קצר. לצורך כך נשקיע בפרסום מקדים של פתיחת החנות בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג כמו האתר, הניוזלטר והמדיה החברתית. כדאי לשקול ארגון של אירוע פתיחה חגיגי, להזמין משפיענים מהתחום ולארגן הרצאה, סדנה או שיח בנושא שרלוונטי למותג ולקולקציה שלכם. בנוסף ניתן לעודד תנועה על ידי פרסום של הנחות, מבצעים או הטבות מיוחדות שיקבלו רק הלקוחות המגיעים לחנות.

לסיכום, חנויות פופ אפ מהוות כלי שיווקי חדשני ואפקטיבי בעולם הקמעונאות המודרני. הן מציעות הזדמנות ייחודית למותגים מכל הסוגים והגדלים ליצור חוויית קנייה מרגשת ובלתי נשכחת. באמצעות עיצוב מושך עין, גמישות מודולרית, סיפור מותג מעניין, אינטראקציה עם הלקוחות ויצירת באזז, חנויות פופ אפ יכולות להפוך למוקד משיכה עבור צרכנים ולהניב תוצאות עסקיות משמעותיות. בעידן הדיגיטלי, הן מספקות את המגע האנושי והחוויה הפיזית שרבים מחפשים, תוך שמירה על גמישות ויעילות כלכלית. אימוץ אסטרטגיית הפופ אפ יכול להוות צעד חכם עבור עסקים המבקשים להתחבר מחדש עם קהל היעד שלהם ולהישאר רלוונטיים בשוק התחרותי של ימינו.

אורי ביטון, מעצב פנים מומלץ ומבוקש בישראל, מביא לכל פרויקט את הניסיון העשיר והחזון היצירתי שלו. עם יותר מעשור של ניסיון בתחום, אורי ידוע ביכולתו הייחודית לשלב אסתטיקה מודרנית עם פונקציונליות מושלמת, יוצר חללים שהם לא רק יפים להפליא אלא גם נוחים ומותאמים לחיי היומיום. בין אם מדובר בעיצוב בית פרטי, משרד או חלל מסחרי, אורי מקפיד על תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, תוך שימוש בחומרים איכותיים ופתרונות עיצוב חדשניים. לקוחותיו נהנים מליווי אישי וקשוב לאורך כל הדרך, מהקונספט הראשוני ועד לביצוע הסופי. עם אורי ביטון, כל חלום עיצובי הופך למציאות מרהיבה. לתיאום פגישת ייעוץ לגבי עיצוב חנויות פופ אפ אתם מוזמנים ליצור קשר עם הסטודיו בכל עת! 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים