אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב חנויות מוצרי יוקרה

JOOLME - חנות תכשיטים בעיצובו של מעצב הפנים אורי ביטון

טעם יקר – על עיצוב חנויות מוצרי יוקרה

עיצוב חנויות מוצרי יוקרה נועד ליצור חוויה ייחודית, שמעבירה מסר של תחכום, איכות ואלגנטיות. כשאנחנו מדמיינים חנות של מותג יוקרתי, בין אם מדובר על כלי רכב, תכשיטים, אופנה עילית או מוצרים למטבח, עולה בדמיוננו חלל נקי, רחב ידיים, עם תאורה רכה, המשדר תחכום, איכות ואלגנטיות. בחלל הזה כל מוצר מוצג כיצירת אמנות ואנו יכולים לבחון אותו מכל הכיוונים כדי להעריך את המחשבה הרבה שהושקעה בעיצובו. איך יוצרים חוויה כזו? מה מבדיל בין חנות למוצרי יוקרה מחנות למותגים זולים יותר? איך נייצר חוויית לקוח אקסקלוסיבית ונדיבה מבלי לזלוג לגישה מנוכרת ולא מזמינה? תתחילו פה.

עיצוב חנויות מוצרי יוקרה – היבטים שחשוב לקחת בחשבון

כאשר אנחנו ניגשים למלאכת עיצוב חנויות מוצרי יוקרה צריך לשים הן למכלול הכללי כמו בחירת חומרים איכותיים, שפה ויזואלית וכיו"ב והן לפרטים הקטנים כמו הטמפרטורה בחנות ועוד. להלן מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

דוברים את השפה – שילוב שפת המותג

בניסוח הקונספט העיצובי ובבחירת החומרים והאלמנטים העיצוביים נתחיל מהשפה הויזואלית והגרפית של המותג, כפי שהיא באה לידי ביטוי בספר המותג ובנכסיו הדיגיטליים. כמו כן נתייחס לסיפורו של המותג, להיסטוריה ולמורשת שלו ולמאפיינים שהופכים אותו לייחודי ומוביל בתחומו. באלו נשתמש ליצירת מוטיבים עיצוביים מרחביים ייחודיים, שיוצרים שפה מובהקת וזכירה, המעצימה את החוויה הדיגיטלית וממשיכה אותה.

פחות זה יותר – מתכננים את המרווחים

אם במותגים נגישים יותר ננסה למקסם את שטח התצוגה כדי להכניס כמה שיותר מוצרים, הרי שבמותגי יוקרה הקסם הוא במרווחים, באווריריות ובמרחב שנוצר בין האובייקטים. המעברים צריכים להיות רחבים ושטחי התצוגה צריכים להעצים את הפריטים ולהדגיש את הייחוד שבהם באמצעות חלוקת החלל, תכנון אלמנטי התצוגה ובעזרת תאורה ממוקדת.

מותאם אישית – חושבים על חווית הלקוח

כדי לייצר חוויה אישית נינוחה ונעימה, נתכנן אזורי המתנה מפנקים עם פינות ישיבה ולעיתים נשלב אזור ייעודי פרטי יותר לשירות אקסקלוסיבי כמו התאמה אישית של מוצרים, יעוץ מהמומחים בחנות וכולי. לצד זאת נעצב ונמקם שילוט ברור כדי לעזור ללקוחות להתמצא ולהרגיש בנוח ונשתמש בתאורה ובחומרי הגמר כדי להגדיר את אזורי החנות השונים באופן ויזואלי וברור.

בחזרה לטבע – בוחרים חומרים איכותיים

בבחירת החומרים נלך על גימורים ומרקמים המשדרים יוקרה ולרוב נעדיף חומרים טבעיים כמו עץ, זכוכית, שיש, ברזל ואבן, אשר עומדים במבחן הזמן. המשטחים הגדולים והצבעים העיקריים יהיו לרוב ניטראליים על גווני השחור-לבן-אפור או צבעי אדמה כמו בז' וחום, ונגיעות הצבע והדקורציה יבחרו בהתאם לשפה הגרפית של המותג.

פלאג אין – משלבים טכנולוגיה מתקדמת

שילוב טכנולוגיה כמו תצוגה אינטראקטיבית, מדפים חכמים, מערכות תשלום דיגיטליות, מראות חכמות ועמדות מציאות מדומה/רבודה להתנסות וירטואלית במוצרים או הצעה של פריטים מותאמים לטעמם האישי של הלקוחות, יעצימו את חוויית הלקוח ויבססו אתכם כמובילים בתחומכם. כמו כן, תפיסה הוליסטית ואינטגרציה בין הפלטפורמות הוירטואליות לבין החנות הפיזית, כמו למשל התממשקות בין החנות לבין האפליקציה, האתר, החנות הדיגיטלית ומועדון הלקוחות הוירטואלי, ישפרו את השירות ויעמיקו את הקשר בין הלקוח לבין המותג.

זום אין – מקפידים על הפרטים הקטנים

בעת עיצוב חנויות מוצרי יוקרה, כל פרט קטן משפיע על החוויה הכוללת – ממוזיקת הרקע והניחוח בחלל ועד הטמפרטורה והתאורה. הקפדה על אלמנטים אלו תבטיח אווירה ייחודית ונעימה ללקוחות. בנוסף, מערכות כמו אבטחה, אודיו-וידאו וחשמל ישולבו בעיצוב באופן דיסקרטי, כך שלא יפגעו באסתטיקה, באמצעות פתרונות חכמים כגון הנמכות תקרה ונגרות מותאמת.

סיכום – עיצוב חנויות מוצרי יוקרה: חוויית קנייה יוצאת דופן

עיצוב חנויות מוצרי יוקרה הוא הרבה יותר מאסתטיקה – זהו שילוב מתוחכם של שפת מותג, חומרים איכותיים, תאורה מדויקת, טכנולוגיה מתקדמת וחוויית לקוח מוקפדת. החל מהשלב של תכנון אדריכלי ועד הפרטים הקטנים ביותר, כל אלמנט בחלל תורם ליצירת אווירה יוקרתית, מזמינה ומרגשת. באמצעות חשיבה יצירתית ושימוש במגמות עיצוב חדשניות, ניתן להפוך כל חנות לחוויה רב-חושית בלתי נשכחת שמחברת את הלקוחות למותג ברמה הרגשית והפרקטית כאחד.

רוצים להפוך את החנות שלכם למרחב יוקרתי, מעוצב ובלתי נשכח? צרו קשר עוד היום לייעוץ והתאמה אישית של קונספט עיצובי שיעניק ללקוחות שלכם חוויית קנייה יוצאת דופן!

פוסטים קשורים