JOOLME

JOOLME - חנות תכשיטים שממוקמת בלב ההומה של בורסת היהלומים ברמת גן

 JOOLME הגדרה מחדש של קניות תכשיטים עם עיצוב וחדשנות

ממוקם בלב ההומה של בורסת היהלומים ברמת גן, JOOLME מתגלה כחנות תכשיטי הקונספט הראשונה בישראל, הממזגת טכנולוגיה חדשנית עם עיצוב אוונגרד כדי להגדיר מחדש את חווית הקמעונאות. החלל פורץ הדרך הזה לא רק משמש כנקודת רכישה אלא כצוהר לעתיד של קניות תכשיטים.

 

נגן וידאו אודות JOOLME - חנות תכשיטים בעיצובו של מעצב הפנים אורי ביטון

עיצוב חדשני פוגש קניות בהייטק

עיצוב החנות של JOOLME הוא חריגה מקמעונאות תכשיטים מסורתית, תוך יצירת סביבה המשקפת סטארט-אפ בעל ידע טכנולוגי יותר מאשר חנות תכשיטים רגילה. עם שקיפות בבסיסה, JOOLME מזמינה את הלקוחות לחוויה סוחפת לחלוטין שבה כל מחיר, גימור יהלום ואפשרות עיצוב נמצאים בהישג ידם, מה שמבטיח התאמה מושלמת בין ציפיות המוצר לציפיות הקונה.

נגן וידאו אודות JOOLME - חנות תכשיטים בעיצובו של מעצב הפנים אורי ביטון

חוויות קניות כפולות בחלל אחד מונחה עיצוב

לקוחות JOOLME נהנים מהגמישות של השוואה ורכישת תכשיטים הן באינטרנט והן בחנות. המרחב הפיזי מציע אינטראקציה מוחשית עם יצירות, לצד כלים דיגיטליים המשקפים שינויים בזמן אמת. העיצוב מאפשר שילוב חלק של פיזי ודיגיטלי, המאפשר התאמה אישית בלתי מוגבלת מגודל יהלום ובהירות ועד לבחירת המתכות.

טכנולוגיה אינטראקטיבית בכל סיבוב הלב של החנות הפיזית פועם עם טכנולוגיה חדישה. תכונה מרכזית היא המשטח האינטראקטיבי שבו מונחות טבעות, ומזינות מידע מיידי לתצוגה שמראה כיצד כל התאמה אישית משפיעה על מראה התכשיט ועלותו. טכנולוגיה זו לא רק משפרת את חווית הקנייה אלא גם מתחברת ישירות לאסתטיקה של החלל, שנועדה לעורר השראה ולעסוק.

מותאם לצרכנים מודרניים

תוכנן עם ההעדפות של דורות Y ו-Z, JOOLME פונה לעידן חדש של צרכנים שמעריכים שטף דיגיטלי כחלק מחוויית הקנייה שלהם. החנות היא הרחבה פיזית של העולם המקוון, ומציעה מסע קניות מוכר אך חדשני המהדהד עם לקוחות צעירים יותר, בעלי ידע באינטרנט

גישה בעלת חזון לעיצוב תכשיטים

כל היבט של JOOLME – מהפריסה והטכנולוגיה ועד לאינטראקציות עם הלקוחות – חדור חדשנות. קרבתו של המפעל הסמוך מאפשרת ייצור מהיר ומדויק, המבטיחה שכל פריט יהיה זול כמו שהוא יוקרתי, המשקף מחויבות לאיכות ושביעות רצון הלקוחות.